Skogspromenad och granris...

 
                         Hej Sköna Söndag...............
 
           Ja då har jag gjort min andra natt och den
           flöt på bra.......det körde ihop sig på morgonen
           men då hade vi gjort vad vi skulle...så det blev
           bara lite bilåka och svara på ett par larm........
 
 
             När jag vaknade for vi ut i skogen för
             att plocka lite granris till min lådor på
             framsidan.......solen sken från en klar-
             blå himmel ...........skönt.
 
 
                Vi tordes inte gå för långt in i skogen
                för det är ju fortfarande älgjakt.........
 
 
                 När vi kom hem var det bara att fixa
                 till det i lådor och korgar...................
 
 
                           Skönt när det är på plats.....Lars
                           är ute och sätter i ljusslingorna...
                           men de tänds först på fredag kväll
 
                           Nu har jag ätit en portion spaghetti
                           och köttfärssås....gott.......nu blir det
                           sängen sedan en dusch och sista
                           jobbarnatten för denna helgen......A.....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilka fina naturbilder!!
... och fint i lådorna... :)

Ha en bra sista helgnatt!!

Kram <3

2013-11-24 @ 18:36:35
Postat av: Anita

Javisst blev det fina bilder...en härlig dag...nu laddar jag för 3:je natten....Kramen <3

2013-11-24 @ 18:53:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0