Nakenkatt.....

 
           I kväll har jag varit och hälsat på denna
           lilla varelse....en nakenkatt som är 13
           veckor och lyssnar till namnet Amadeus
 
 
             Jag gillar ju inte katter egentligen....men
             det brydde sig inte Amadeus om....vissa
             bet han i tårna..hehe.......men hos mig
             kröp han upp och somnade .....och där
             låg han i godan ro.....och varm var han
             så jag vart nästan fuktig på skjortan...
             när jag placerade honom på en stol....
             efter trekvart eller hur länge det nu
             var ............det var kramp varning i
             armen.........A.........................................
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Fin bild... kram <3

2013-11-19 @ 00:10:51
Postat av: Anita

Kram <3

2013-11-19 @ 11:06:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0