Handling

 
             Till kvällsmat blev det blomkålssoppa
             med räkor och torkad vitlök...5.2.......
 
 
                 Vi åkte in en sväng till stan för att
                 handla lite i China affären...........
 
 
                     Kattfisk med chili smak.....ja det
                     är något som jag kanske kan gilla....
 
 
              Den här vitlöken var jättegod.........
 
 
               Cocosnötolja ska vara nyttigt har
               jag hört.......men vad ska jag ha
               det till ......ja det får jag nog googla
               på.....................................
 
              Jag måste berätta vad vi såg i natt...
              på väg upp till Leken, och kom  körande
              på E18.....när det kom två rådjur som
              sprang över vägen, de var ca 10 meter
              framför oss.......och efter rådjuren kom
              det en stor lodjurs hanne...... vilken syn...
              han var nästan vit och stor och vilka tassar
              vi var ju så nära...det var mäktigt att se....A......
 
 
 
 
 
 
             
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Förstår att det var en mäktig syn... :)

Kram <3

2013-11-14 @ 12:46:05
Postat av: Anonym

Ja det var det....vi hade tur som var så nära också..Kram <3

2013-11-14 @ 16:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0