Handling....

 
                Då har jag varit till Marieberg galleria och
                handlat lite.......underkläder sprang jag på
 
 
                              Snygg färg tycker jag..........
 
                Svart kjol med drag kedja fram på
                sidan som man kan öppna framåt
                kvällen....om man vill........hehe.............
 
 
           Ja så skulle jag ha köpt något i färg........
           och så blev det den här....inte så färg-
           glad kanske.....men jag får hänga på lite
           blanka smycken.....så blir det nog bra....
           till den svarta kjolen grå strumpbyxor
           och svarta läderstövlar.......A..........
 
 
 
 
               
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Men hördu, nu får allt Lars hålla i Dej hårt!!
Skitsnyggt!!!!!

Kram <3

2013-11-14 @ 17:42:15
Postat av: Anonym

haha...kul med lite nytt...Kram <3

2013-11-16 @ 07:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0