Fredag 29/11

 
                        Hej fredag kväll.........................
 
           Ja då har jag gått av efter 2 jobbarnätter och
           min långvecka och nu är jag ledig i 14 dagar
          så himla skönt.............
 
 
               Mina adventsljusstakar är framsatta.........
 
 
                Ann-Sophie och jag var på blomsterlandet på
                eftermiddagen och köpte lite julstjärnor och
                hyacinter och lite smått och gott......Nu är kl
                2230 och vi har precis varit ute på en Ludde
                promenad och tittat i skyltfönster................
 
                I morgon blir det sovmorgon och ring så
                spelar vi.......det är vad som står på program-
                met, sedan får vi se vad det blir.......A........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0