Dopskor.....till tårtan...

 
                      God morgon Onsdag........
 
            Kolla in vilken söt sko......den ska vara som
            garnering på en doptårta nästa lördag......
            det är min kära vän Mariana's dotter Madde
            som har gjort skon och ska göra doptårtorna,
            ska bli såå spännande att få se och smaka
            tårtorna.........
 
 
               I går var jag på medarbetarsamtal hos
               chefen.....och det gick jättebra.....jag
               gillar henne både som person och chef,
               det ska bli förändringar och flera chefer
               nu så vi nattare kanske inte får ha kvar
               henne som chef längre...men jag håller
               tummarna......Så tänker jag lite extra på
               nattarna på Oxelgården också i dag.....
               Kramar till er..............A.........................
              
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0