Anki's magasin

 
                Ja det här är jag innan Tarja kom och
                hämtade mig för vidare färd mot Anki's
                magasin......och kortet tog jag för jag har
                gått ner en stl i byxor.....yippi.......kul....
 
 
             En duk, röda ljusstakar, adventsljusstake och
             en röd trådkorg till extra pris......det var vad jag
             handlade där i dag.......i morgon förmiddag blir
             det en sväng till Marieberg......Det är fullt upp nu,
             barndop på lördag.....kul............A.......................
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS, Ärtiga Märta!!!!! :) :)

Du är suverän, som vanligt!!

Kram <3

2013-11-14 @ 12:42:50
Postat av: Mariana

Anonym heter Mariana! :)

2013-11-14 @ 12:43:47
Postat av: Anonym

Hej Fina Mariana....roligt att få ett livstecken från dig....kram <3

2013-11-14 @ 16:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0