Semester

               
                                    
                                                 GODMORGON
 
                 Jag har 13 jobbarnätter kvar sedan har jag semester,
                 och när jag har jobbat den 13:onde natten, står Goe
                 och husbilen klar och väntar när jag kommer hem på
                 morgonen.......Första anhalten blir Grossenbrode i
                 Tyskland............Gött..........A.................................
 
                 
                
 
      

Kommentarer
Postat av: Eva.

Härligt att se fram emot semestern. Det behöver ni efter alla sjukdomar. Krya på er hälsning från Blikstorp.

2013-05-03 @ 09:26:43
Postat av: Anita

Tack Eva.....Ja nu måste vi se framåt....och hoppas att det tar slut på sjukdomarna innan vi drar i väg söderut.....Ha det gott...

2013-05-03 @ 09:35:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Härligt... och vips så är semestern här.

Men Anita, har Du räknat rätt på antal nätter??
Till mej sa Du nio nätter kvar!

Ha en fin helg!

Kram <3

2013-05-03 @ 12:39:33
Postat av: Anita

Ha ha Mariana.....Jag tyckte 9 lät såå lite så jag var tvungen att räkna om och då blev det 13 nätter....gör om gör rätt.....Kram...

2013-05-03 @ 17:09:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0