Gnäll, Gnäll, Gnäll.....

 
                  God morgon Tisdag, och en månad
                  kvar tills vi åker till Italien.....men jag
                  har ont i ryggen.....nej inget ryggskott,
                  utan "vanligt" ryggont.....jag har varit
                  på röntgen och när dr Ingrid ringde för
                  att ge mig ett utlåtande sa hon att mina
                  höfter och ländrygg såg fina ut.......men
                  att nederdelen av min rygg inte alls var
                  vacker.......och det är den jag har ont i...
                  hon skrev då ut långtidsverkande Alvedon
                  och Ipren åt mig som jag skulle ta........Ja
                  så var jag inne på Mag- tarm mottagningen
                  för min Ulcerös colit.....och den dr sa att
                  jag absolut inte får äta Ipren för det kan
                  trigga igång ett skov.....och det skulle ju
                  inte vara så roligt att sitta i en husbil i
                  Italien och få ett skov........så därför har
                  jag nu plockat fram min TENS apparat
                  så i kväll ska Goe få koppla upp mig....
                  så får vi se om det hjälper något......jag
                  har nu bara 11 nätter kvar att jobba, så
                  de nätterna vill jag så gärna jobba innan
                  semestern...........................................
 
 
            Nu blir det grönsaker med dipp till frukost
            så därför är det slut på detta gnällinlägg
            Ha en bra Tisdag....Hejsveijs........A..........

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej Anita!

Tur att Du också kan kosta på Dej att gnälla lite.
Du gör rätt i att skippa Ipren.
Ta inga risker nu!!!

Vilken nyttig frukost!

Ha en bra tisdag!

Kram <3

2013-05-14 @ 10:35:08
Postat av: Madde

Det är konstigt...den ena läkaren säger si...den andra så. Det är inte konstigt att det blir fel.
Tur att du träffade din Dr på mag och tarm mottagningen....så du inte började knapra.
Var rädd om dig vännen min.

Kraaam Madde

2013-05-14 @ 13:06:12
Postat av: Anita

Hej Mariana....ja lite gnäller jag nu...jäklar rygg, men det är bara att stånka på....Kram...

2013-05-15 @ 07:38:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja det är olika bud hela tiden...vi måste träffas på en fika snart...det är ju jättelänge sedan..Kram...

2013-05-15 @ 07:39:58
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0