Våfflor

 
                      Våffeldagen................................
 
              Jag gjorde faktisk våfflor en dag förra
              veckan så jag fuskade till det lite i för-
              väg.....men gott var det..........vi ska
              försöka göra våfflor lite senare i veckan
              och bjuda hem pojkarna från staden.....
              onsdag eller torsdag vi får se vilken dag
              det passar........Nu blir det sängen efter
              att ha suttit på en stol och ätit frukost..
              det är ett elände att sitta när man har
              ryggskott.....så nu måste jag räta på
              mig......Ha en bra Måndag alla Glada...A...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0