Ryggskott

       
                GODKVÄLL
 
       Ja då har jag råkat ut för
        ett ryggskott.....jag skulle
        ha jobbat tillsammans med
        Anna  i natt.....skit också....
        Jag har tillbringat större
        delen av dagen i sängen
        men nu gick jag upp för
        Goe skulle lägga sig, och
        är ju ingen ide att försöka
        sova nu när jag har sovit
        nästan hela dagen...men
        att sitta på en stol är nästan
        helt omöjligt.........
 
   
             Ja en pilates boll har jag och den ska jag
             börja träna på ....så snart som "skottet"
             har gett sig........Nu blir det till att vandra
             lite innan jag kan lägga mig.....A..........

Kommentarer
Postat av: Mariana

Usch & fy... :(
Krya på Dej!
Kram <3

2013-03-22 @ 00:02:46
Postat av: Anita

Tack Mariana.....fy fa......säger jag bara...kram

2013-03-22 @ 18:47:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Eva

Hoppas det har gett sej lite. Fy vad ont det gör. Kryahälsningar från Blikstorp!

2013-03-22 @ 21:23:42
Postat av: Anita

Hej Eva....ja jag tror att det har gett sig lite..men man är ju rädd att det ska fastna igen...så jag rör mig så lite som möjligt....

2013-03-22 @ 21:52:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0