Magsjuka

                                     GODMORGON
 
                   Ja då har magsjukan slagit till igen
                   Goe insjuknade kl 22 i går kväll
                   och har sprungit och spytt hela
                   natten......han har inte haft mag-
                   sjuka på 15 år men nu har han
                   haft det 2 ggr redan i år....vi får
                   se om jag klarar mig , just nu har
                   jag suttit i en solig och varm kuvör
                   och druckit mitt kaffe och ätit melon
                   jag kan meddela att mitt ryggskott
                   finns fortfarande kvar, det kändes
                   inte bra när jag tog morgonpromenaden
                   med Ludde.....Jag ska jobba i morgon
                   natt....men som det känns i dag är det
                   högst osäkert...........A.....................
 
  

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch usch usch...
Kraaaaam <3

2013-03-26 @ 11:27:36
Postat av: Anita

Ja men nu har vi överlevt det med...Kramen...

2013-03-26 @ 18:50:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0