lördag

                            Lördag.................
 
           Ja då vaknade jag 05.30........vi
           hade ställt klockan på ringning
           vid sju.......Jag har ont i ryggen
           och höften på vänster sida, men
           i dag ska jag ju bara stå på loppis
           så jag hoppas att det inte blir värre.
           Minus 12 grader ute.....fy, när ska
           den ta slut...denna vargavinter.....
           nej nu in i duschen, sedan frukost
           sen bär det iväg...Ha en bra lördag....A...
          

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hoppas på god tur med försäljningen!
Ha en fortsatt fin helg!
Kram <3

2013-03-16 @ 11:45:46
Postat av: Anita

Tack snälla Mariana...Jag gick med vinst...hurra...ha en bra lördagskväll..kram

2013-03-16 @ 19:24:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0