LOPPIS

                             
               God morgon.............
   
      Det här är väl bra onödigt va..
      nästan - 20 grader....burr.....
      och bara 2 veckor kvar till
      husbilen ska tas ut.......där
     den brukar stå är det nu en
     stor snöhög.....I dag ska jag
     besöka banken det har jag
     inte gjort på flera år........nu
     sköter man ju allt sådant över
     nätet.......men jag ska göra ett
     besök för att växla pengar, om
     man nu får göra det på banken
     fortfarande.......Vi har börjat med
     lite utrensning av vårt hus, så på
     lördag ska Goe och jag stå på
     loppis i Örebro, och försöka bli
     av med lite som har samlas på
     vindarna......och blir det något
     över så lämnar vi det hos myrorna
     för hem ska det inte igen...........
 
 
          Ha en bra torsdag....A......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0