Ingen Påsk-resa

 
             Jag har flygförbud.......så det blir ingen
              Påsk resa för mig till Blåkulla i år.........
              och lika bra är väl det för jag skulle
              ju ändå kraschlanda..........................
 
              Som det ser ut nu blir det inget hus-
              bilsåkande heller.....I går kväll klev
              jag ur sängen och gick ut i köket där
              låste det sig ordentligt i rygg och höft
              så Goe fick plocka fram kryckkäppar
              och hjälpa mig så sakterligen tillbaka
              till sängen......fy.....vilken värk...........
 
              Ja tur i oturen är väl att vädret är
               så förbaskat opålitligt också.......
               Ha en bra Onsdag alla Glada.....A.....

Kommentarer
Postat av: Mariana

Men hördu goa Anita!
Först såg Du till så att jag fick mej ett gott skratt av det Du skrev.
Sen tycker jag att det är för bedrövligt att "skottet" inte släpper.

Håller tummarna att Du är pigg igen snart!
Kramar <3

2013-03-27 @ 12:26:43
Postat av: Anita

Tack snälla Mariana....Skönt att jag kunde ställa in Blåkulla resan utan att förlora något på den..jag hade avbeställningsskydd vet du.....Jag hoppas "skottet" släpper över helgen annars får jag nog besöka farbror Doktorn..Kramen....

2013-03-27 @ 14:29:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0