Gott gott....

 
                   Goe Gubben lagade en riktig god
                   Chili con carne........nu har jag
                   precis kommit ur duschen och ska
                   göra min andra jobbarnatt...sedan
                   blir det långledigt...och under den
                   ledigheten blir det mycket att göra
                   här hemma......jag har ett projekt på
                   " g ".......går det i lås så kommer det
                   ut på bloggen snart.....Nu är det dags
                   att bege sig till jobbet.......A................

Kommentarer
Postat av: Eva

Nu är jag nyfiken på ditt nya projekt.Ha det bra. Hälsa.

2013-03-06 @ 16:43:57
Postat av: a

Haha Eva ...nästa lördag ska jag och Goe stå på ett loppís.....ska bli så kul....nu börjar utrensningen av vårt hus...ha det gott....

2013-03-08 @ 23:52:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0