Äntligen Fredag

 
           Ja då har jag gjort ett fynd igen.........
           Denna fina tavla av en mycket
           känd konstnär har jag i dag in-
           handlat för en billig penning.......
           jag köpte den för den skulle
           passa i köket....men efter att   
           jag sett storleken ...så hamnade
           den i tv-rummet.....och jag är nöjd..
 
 
              Ja det blev en present till Goe.....han
              gillar ju både vin och ost.....och han
              tyckte nog att jag hade gjort ett fynd.....
 
 
                    Fint besök fick vi av Lars kusin Eva
                    från Hjo.......och hon hade med sig
                    olika delikatesser därifrån.....oj vad jag
                    längtar till vi drar i väg med husbilen
                    till Hjo..........................................
 
 
           Enbärsdricka från Hjo bryggeri...de'ni....gott....
 
 
                Kaffe och te paket....ska bli kul
                att prova.....jag kanske blir stor
                kund......vem vet.....................
 
 
            Eftersom Eva hade varit hos Marie och
            ätit middag och hos svärmor Siv och fikat
            gott kaffebröd så bjöd jag på te och tunn-
            brödssnittar.......hon skulle sedan vidare
            mot Binningeskogen......det blir en lång
            dag för henne......men det var himla
            roligt att hon kom och hälsade på.........
            och tack för blomman och alla godsaker
            Nu blir det premiär i kuvösen .....A............
      

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ujejuj vad mycket godsaker! :)
Grattis till köpet av tavlan!

Du är visst proffs på att komma över fina tavlor.
T.o.m. gratis när tillfälle bjuds.. haha...

Trevlig helg!
Kram <3

2013-03-02 @ 09:17:05
Postat av: Anita

Haha.....ja den fina tavlan har jag också hängt upp...en riktig dyrgrip...eller hur....Ha det gott..kram <3

2013-03-02 @ 11:30:28
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Eva

Tack för ett trevligt besök. Har haft en helt underbar helg. Hoppas ni kommer snart.

2013-03-03 @ 14:55:20
Postat av: Anita

Tack själv Eva...Har man roligt går ju alltid helgerna för fort....vi räknar dagarna tills vi får hämta ut husbilen....så snart kommer vi..:)

2013-03-03 @ 18:46:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0