Måndag

 
                    God morgon måndag...............
 
      I dag blir det en tur i elljusspåret med Annsophie,
      jag är fortfarande ledbruten efter allt travande på
      Noras gator i lörd och söndags....men ont
      ska med ont fördrivas har jag hört.............jag har
      bytt mina vita skosnören mot blå på mina nya
      skor.....Jag har även plockat fram lite flaskor
      som Svärmor ska låna.....hon ska ha något
      sorts samkväm för damer....och ville hälla upp
      drycken i flaskor....Solen skiner och det verkar
      bli en fin dag......Ludde mår inte så bra i dag
      när han fick sin morgonmat tittade han en stund
      på den sedan gick han ut i kuvösen och spydde...
      Det blir även något dopp i tunnan i dag, i går
      kväll innan jag kröp i säng tog jag ett dopp och
      det var då + 22 grader, sedan somnade jag gott...
      Nu får ni ha en bra måndag ..........A................... 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0