Lördag

 
             God morgon från ett soligt Nora.............
 
 
                Jag har inhandlat mig ett par nya "gå" skor
                för nu ska jag börja travas i elljusspåret.....
 
 
          En liten fin mössa inhandlad till lilla Ella......
 
 
         Dagens dopp....+ 19,5 grader....................
 
 
            Ja sedan blev badgänget helt plötsligt
            sömniga.......snarkningarna avslöjade vissa..
 
 
               Och så fick jag denna fina lilla Ella skickad
                till mig på bild.........Glada fina Ella   så söt..A....
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Så stor lilla Ella blivit:).
Hon kommer bli sockersöt i den fina Pippimössan.
Kraaaaam Madde

2013-06-05 @ 15:25:01
Postat av: Anita

Hej Madde...ja du månaderna går.. snart är hon 5 månader....stora tjejen....ja visst var pippi mössan fin, jag kunde inte låta bli att köpa den...Kram...........

2013-06-05 @ 19:35:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0