Dagen efter

 
            Jag fick ett inramat fotografi av Mariana igår,
             här är det väldigt mörkt, men det var det också,
             för det var en natt när vi jobbade och jag gjorde
             en "olaglig" fickparkering på Storgatan.......haha...
 
 
            Hon är alldeles för snäll.......Mariana...jag fick
            även denna fina brödkorg som passar så bra
            i mitt kök.....den ska få följa med på en tur till
            Italien först....den ska jag sätta fram med ny-
            bakade varma goda ciabatta till pojkarna när
            vi äter frukost........Klockan 03.45 var jag
            tvungen att kliva upp i morse för jag hade
            så ont i ryggen, och då hade jag så högt-
            flygande planer på att jag skulle följa med
            Goe och Ludde på deras morgonpromenad
            klockan 06.00.......men just då blev jag 
            sömnig så jag gick och la mig och vaknade
            nu klockan 09.00.....men det var skönt med
            några extra timmar.....i dag ska jag på brand-
            övning och sedan blir det en sväng in till stan
            så denna dagen är också fulltecknad..........A......

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad tråkigt med ryggen att det aldrig ger med sig.
Du har dragit länge med det där nu.
Ja du....den brödkorgen var som skapt för ditt kök.
Vad go hon är Mariana....

Kraaaam Madde<3

2013-06-05 @ 15:33:56
Postat av: Anita

Hej Madde.....vad roligt att du tittade in....jag har väntat på att få träff dig någon natt i jobbet..men inte då....ryggen är ett kappitel för sig själv....ja brödkorgen passar in så fint...Kram

2013-06-05 @ 19:30:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Ja, vad fint det blev med kortet & brödkorgen!
Fast allt blir ju fint hos Dej.. :)

Tack till Madde för det hon skrev!

Kram <3

2013-06-05 @ 23:08:37
Postat av: Anita

Hej Mariana...brödkorgen är nu uti husbilen för vidare transport till Italien...Kram....

2013-06-06 @ 13:03:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Madde

Till Anita:Ja jag har allt väntat på att höra ditt goa skratt komma farandes i trappen på Linden någon natt...

Till Mariana:Men du är ju otroligt go...så himla snäll och rar:).

Kram till er båda<3

2013-06-06 @ 15:16:19
Postat av: Mariana

Kramar till Er båda! <3 <3

2013-06-06 @ 21:48:51
Postat av: Anita

Hej Madde.....Ja nu får du nog vänta till efter semestern innan du hör mig i trappan....Ha det gott...kram....

2013-06-09 @ 14:33:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0