Stora Vågor

 
            Ja då tog vi en cykel tur in till Simrishamn.......
            en rar liten stad med fina hus.......................
 
 
              Det var två Thailändska tjejer som hade en
              take away affär mitt på gå gatan och där köpte
              vi med oss lunchen hem.................................
 
 
                  Ris, kycklingspett, vårrullar,jätteräkor och söt-
                  sur eller jordnötssås för 65 kronor......jättegott
                  varför satsar ingen på en sådan affär i Fjugesta
                  den skulle gå hur bra som helst......men jag ser
                  fram mot pensionen...då kanske jag skulle satsa
                  på en sådan affär.......................
 
 
            Nu är jag på väg ner och ska ta mig ett dopp....
 
 
           Skönt var det måste jag säga och salt...........
 
 
            Vilka vågor det gick....jag gillar inte det....
 
 
         Vågorna slog i kull mig så jag satt på botten
         och ni må tro att min baddräkt sitter tajt...men
         när jag kom hem och tog av den hade jag
         säkert ett halvt kilo grus innanför....hur kom
         det in  ?????
 
 
               Ja nog kom jag tillbaka alltid..............Nu börjar
                nog Goe Gubben få hemlängtan, för han tycker
                att vi kan börja smyga hemmåt lite smått.......A....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana


Hördudu Anita!!

När Du blir pensionär då har vi en
Hatt- & Väskaffär ihop!! :)

Det såg farligt ut med vågorna!

Längtar inte Ludde hem??

Välkomna hemåt!

Kram <3

2013-07-09 @ 23:31:34
Postat av: Anita

Haha ..javisst så var det ju väsk och hattaffär....Ja jäklar vågor, stora var dom och strömt var det också....Ludde är så nöjd att ha husse och matte nära inpå sig...så jag tror att han mår gott......men nu är vi på gång hem......Kramen.....

2013-07-10 @ 21:49:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0