Oliver i Karlsborg

 
         Haha...oliver så himla tokigt
          det kan bli......................Vi
         stannade i Karlsborg på väg
         till Hjo för att handla lite på
         ICA affären......jag ville ha
         oliver men inte med lag.....
         Goe gubben gick iväg för
         att leta upp en gurkburk ( det
          skulle ni höra mig säga ) och
          jag hittade oliver i påse........
          får då se Goe och går fram
          och slänger i olivpåsen i hans
          korg och säger att jag hittade
          oliver i påse så den tar vi.....
          Förlåt säger han med korgen
          och jag tittar upp.....och det är
          en helt främmande karl som jag
           jag står och talar med.....oj då
           säger jag...det var fel gubbe....
          då måste jag leta på rätt........
           jag är här hör jag då från andra
           sidan....och där står Goe med en
            gurkburk tillsammans med en
           annan karl som skrattade så
           himla gott och säger att där
           kunde du kanske gjort ett
           byte.....ja säger jag ett upp-
           byte kanske...ja säger han eller
           ett nerbyte....jag såg honom
           senare och han skrattade gott
          så där gjorde jag en glad karl...A....
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hahahaha... Du är för härlig!!!
Kram <3

2013-07-14 @ 12:45:01
Postat av: Anita

Ja du Mariana.....ett riktigt gott skratt förlänger livet....och det här skrattar vi åt än...Kramen..

2013-07-15 @ 07:51:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0