Måndag 29/7

 
             Tidig måndagsmorgon......och jag är vaken.......
             Goe har åkt till jobbet och Ludde ligger kvar
              i sängen och sover.........det är så tyst, varken
              radion eller tv:n står på...skönt................det
              känns skönt att ha satt lösenord på bloggen
              tycker jag.......Jag har nu två jobbarnätter
              framför mig men sedan är det meningen att
              jag skulle vara långledig......men har tagit åt
              två extra nätter.....jag har ju varit ledig så lång
              tid, så jag kände att jag behövde hjälpa till lite
              när det fattas folk...........nu har vi tagit ett beslut
              om dessa långresor med husbilen som vi gjort
              till Italien, Kroatien, Spanien, Frankrike......de
              har vi nu gjort för sista gången.....det är jobbigt
              att köra nästan 600 mil på fyra veckor och vi
              blir ju inte yngre, så det känns skönt att vi har
              beslutat det........det finns ju charter till alla dessa
              länder så det får bli det i fortsättningen.......Fina
              Mariana hade putsat sin fönster läste jag på hennes
              blogg och jag känner mig faktiskt lite sugen på det
              också......och så är jag lite sugen på att plocka
              fram ett handarbete och börja brodera lite igen
              jag har en duk som ligger halvfärdig som Ann-
              Sophie ska få....jag kanske ska se till att den
              blir färdig......Nej nu tror jag att jag kryper ner
              till Ludde och läser tidningen............A............
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Goa Anita!

Grattis till att Du valde att sätta lösenord på bloggen.. Du är en tuff brud! :)

Och grattis till Erat stora beslut om husbilssemestrarna!
Ni har verkligen gjort riktiga långresor!

Önskar Dej bra jobbarnätter!
Kram <3

2013-07-29 @ 21:53:31
Postat av: Anita

Hej Mariana <3....ja det känns skönt att ha satt lösen på bloggen.....och det känns även skönt att ha tagit beslutet om att inte åka på flera långsemestrar nere i Europa med husbilen också...natten gick bra att jobba tack, men det känns lite ångerst-aktigt att det är ett helt år kvar till nästa semester...men månaderna går ju rasande fort....kramen <3

2013-07-30 @ 14:54:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0