Lördag

 
          Rönnsumak heter det exotiska träd........som man
          måste hålla koll på.......annars slår det rotskott
          i hela trädgården.......men denna är så fin tycker
          jag............Apträdet kallas det här hemma..........
 
 
           Utsikten från Daniel's balkong.....nu kan vi
           vinka till varandra...........................................
 
 
               Utsikt från balkongen åt andra hållet.......
 
 
             En luftmadrass i tunnan och så tänkte jag
             ligga där i solen och flyta och skvätta lite
             vatten på mig när det blev för varmt.......
             tur att inte dolda kameran var här ....för
             då hade fått något roligt att filma.....kan
             tala om att efter många försök...kom jag
             aldrig upp på luftmadrassen......man är ju
             inte 20 år längre fast man tror det.........A...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Sååå fint det där trädet!!
Måste få mej ett skott!

Kram <3

2013-07-28 @ 10:16:31
Postat av: Anita

Ja visst är det fint.....vi har ett skott till dig..Kram..

2013-07-28 @ 11:14:24
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0