Färg

 
            Att det ska vara så svårt att få rätt färg
            den röda färgen som jag målade med
            på stolarna skulle vi måla på garage-
            dörrarna.......och vi hade rätt färgkod
            men ändå fick vi fel färg två gånger....
 
           
 
             Det var den här färgen som jag skulle ha fått....
 
 
              Det här var det närmaste vi kom....men eftersom det
              snart är dags att måla om huset så får det duga så
              länge.........huset ska målas i en mörk grå-svart färg
              och då tror jag att det lyser upp med denna röda färg
              Nu är det snart dags för sängen...i morgon är det dags
              att jobba igen ........A....................................................
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Läckert med rött i alla fall.. :)

Kram <3

2013-07-28 @ 22:15:19
Postat av: Anita

Hej Mariana.....roligt att du kom in...Kram...

2013-07-29 @ 06:34:51
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

TACK för att jag fick komma in!
Kram <3

2013-07-29 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0