Ella dag

 
             Ja då var det redan tisdag och Lars började
              jobba igår.... själv börjar jag i morgon natt.....
              med min ond rygg...vi får se hur det går, men
              jag mjukstartar med 4 nätter och sedan är jag
              långledig...............
 
 
          I söndags hade vi besök av denna skönheten och
          hennes föräldrar, de ville sola och bada tunna i
          värmen och här äter hon lite melon, det var saftigt
          och gott i värmen..............
 
 
           Här blåser det till lite i markisen och det var ju
           intressant.......medan föräldrarna solade tog
           Ella och jag en promenad ner till pappas far-
           mor och satt och talade en stund, sedan var
           det sovdags...........................................
 
 
 
             Ett litet dopp i poolen blev det för Ella innan
             hon fram på kvällningen åkte hem........A.......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0