VÅR.....??

 
           Ludde vill helst gå på snödrivorna när vi
           är ute på våra Luddepromenader, men
           nu börjar snön bli så mjuk att han åker
           igenom med sina korta ben..................
 
 
            När han får komma ut på baksidan utan
            koppel då mår han så gott...................
 
 
              I går kväll var vi en sväng hos Fia och
              Lasse för att titta på lite kort från deras
              semester resa till Thailand.......och nu
              ska ni veta att operation övertalning har
              börjat....jag har ju sagt att till Thailand
              ska jag aldrig åka ......men jag i klädde
              mig dess sockor dagen till ära...........
 
 
             Bara för att de var kattvakter till Oliver
             och Isa......Isa sov i en fotölj hela tiden
             men Oliver kom och fick en skinkbit av
             moffa (Lasse).......men jag tror ingen såg
             mina sockar.............
 
 
        Nej gott folk det här duger inte.......nu
        är det dags att grensla roddmaskinen
        Ha en bra torsdag................A.............

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja idag var det faktiskt vår en liten sväng....så mysigt så:).
Fina strumpor du har vännen.
Kraam Madde <3

2013-01-31 @ 17:32:21
Postat av: Anita

Ja visst var det vår...så skönt att titta på alla skitiga fönster och dammiga hörn i solskenet...Kram fina Madde...

2013-01-31 @ 18:57:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0