Soppadag....

 
                           Ja då vart det måndag igen
                           denna helgen har vi festat
                           till det ordentligt med mycket
                           god mat så nu blir det bara en
                           naturdiet till frukost.....jag ska
                           även försöka ta mig upp till
                           övervåningen och köra lite
                           på roddmaskinen.....sedan
                           blir det att sätta upp stryk-
                           brädan och ta tag i stryk-
                           tvätten.......vad blir det till
                           middag i dag då ???? jo
                           jag tror jag ska sno ihop
                           någon slags soppa......vi
                           får se vad vi kan hitta i frysen
                           Ha en bra måndag.......A.........
 
 
 
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0