Kallt

 
                Eva har lagt upp denna fina bild från
                Hjo......jäklar vad husbilssugen jag
               blev och badgalen som jag är så
               längtar jag att det ska bli isfritt......vi
               badade just på campingen i Hjo när
               det var + 9 grader i vattnet.......det
               är himla skönt efteråt........men nu
               hoppas jag att feb-Mars går fort....
 
                Kallt som attan är det tycker jag
                men friskt ......och solen skiner
                fint......man blir så glad av att
                få se den.....Ludde promenaden
                är avklarad......fick även besök
                av syster Gulle som var hemma
                i Närke en vecka.....annars håller hon
                för det mesta till hemma i Timmer-
                nabben......där har de mera snö
                än här sa hon, och jag vet att
                när det snöar på ostkusten då
                snöar det ordentligt........A.........
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Tänkte på dej o Linda Öhrn när jag var i Hjo. Är så dålig på att fota, men blev nöjd med den bilden. Bra att du hittade eb bilstol. Ha det bra.

2013-01-23 @ 22:02:38
Postat av: Anita

Kortet var jättefint...hoppas att du ursäktar att jag "lånade" det....ja det var bra att jag fick tag på en stol till Ella....Hälsa..

2013-01-23 @ 22:14:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Förstår att det kliar i fingrarna att få dra iväg med husbilen.
Men jag förstår INTE hur Du kan vilja bada i kallt vatten! Tuffing där... kram <3

2013-01-24 @ 00:52:10
Postat av: Anita

Jag skulle kunna bada bland isflaken ska du veta....det gäller att koppla bort det mentala och intala sig att det är skönt...och det är det efteråt...kram...:)

2013-01-24 @ 00:57:58
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0