Fredag 18/1

 
          Äntligen Fredag och jag är ledig
          efter två jobbarnätter med övertid
          i morse.......men jag kom hem
          strax innan åtta.....och då stod
          ugnen på och där i var det revben-
          spjäll som Goe hade satt in i går
          kväll på låg temperatur......det har
          han lärt sig av Karl-Jan i Grythyttan
 
 
            Till spjällen serverade han ett gott rött.....
            ( det här fick jag inte säga men det finns
            på bolaget för 60 kr och är jättegott till
            grillade spjäll.....han är rädd att det tar
            slut...men jag tycker ni ska köpa det och
            prova).......
 
 
      Den här godingen slickar sig om
      munnen ...han fick också smaka
      på spjällen......och de vart godkända
 
 
      Nu blir det att sjunka ner i tvfotöljen och
      slappa resten av kvällen.........men lite info
      om Ella ....hon var på besök hos DSK i dag
      och fick högsta poäng...allt var bra....hon
      vägde i dag 2890 g men det var helt normalt
      de går ju ner lite, men det vänder snabbt igen
      Ha en bra Fredag kväll...........A....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0