ÅR 2013

 
                       God fortsättning alla Glada........
 
        Ett nytt spännande år......nu går jag och väntar
        på vårt nya barnbarn som ska komma om ca
        14 dagar...oj det är så spännande................
 
        Jag har jobbat denna regniga natt med Margareta
        och då flyter det på.......vi var inbjudna att fira det
        både på Linden och Oxelgården.......men vi hade
        fullt upp så vi kom in till Linden där Jessica och
        Gunvor bjöd på jättegoda räksmörgåsar och lite
        rosa bubbel......men då var klockan halv 4 tror jag
        sedan drog vi till Oxelgården där Susanne och
        Gunilla bjöd på jättegoda snittar som Susanne hade
        gjort........och sedan körde våra magsjuke brukare
        igång så det var bara att ta hand om dom på nya året...
        hoppas att jag fyllt min kvot med magsjuka för detta
        året, men jag ska ju jobba i natt igen så vi får väl se
        Som sagt hoppas att ni får ett bra år alla blogg-
        läsare, nu bjuder Goe Gubben på Wallenbergare
        det ska bli gott........Kram på er.................A..........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0