Kväll

 
                 Jaha då var tisdagen gjord då..........
                 i morgon går jag på ett 2 nätters
                 jobbarpass.........jag har haft besök
                 av Annsophie som ville låna en bok..
                 sedan har jag haft långa telefonsamtal
                 först med Madde och sedan med Björn
                 och det är alltid kul att tala med arbets-
                 kamrater.........just nu plingar telefonen
                 stup i ett....jag spelar wordfeud     och
                 just nu står det nog sex stycken på kö,
                 samtidigt som jag ska titta på ett favo
                 program.....masterchef.....så nu hinner
                 jag inte skriva mera...........A..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0