Kålpudding

 
             Då var det redan söndag......fort, fort
             går det.....Idag blev det kålpudding
             och nykokta lingon....och jag har lite
             svårt med att beräkna hur många
             portioner jag ska laga.....vi har nu
             ätit och då gick det åt de två små
             byttorna.....så jag kunde nog ha
             bjudit ungarna på middag denna
             söndag också.......men Erik har
             paxat matlådor......så vi gör nog
             av med denna också....I e.m
             ska vi ha lite spa för Ludde........
             och han är inte så fötjust kan
             jag säga.......det blir bad, föning
             och klippning......och nu börjar den
             där förbaskade snön falla igen....nu
             vill jag ha vår.....om lite drygt en
             månad hämtar vi ut husbilen...åh
             så gött...........A...............................
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en fortsatt bra söndag, goa Anita!
Mysigt med snön som faller men inte med snöskottningen.
Och jag vill också ha vår.
Har ju tyvärr ingen husbil att plocka fram.
Kram <3

2013-02-17 @ 14:35:28
Postat av: Anita

Hej Mariana....Tack....nej jag tycker inte alls det är mysigt med snö...nu får det baske mig vara bra tycker jag....Kram...

2013-02-17 @ 14:40:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0