Tisdag 3/12

 
 
                    God Morgon Tisdag..........
 
          I dag blir det en slappardag.......just nu
          sitter jag i nattlinnet med den röda teddy
          pläden på mig och äter min frukost med
          filmjölk div.fröer och clementin....och lite
          tända ljus.....mysigt.......Goe Gubben åker
          på hockey efter jobbet så jag har hela dagen
          och kvällen ledig.......det är som upplagt för
          en "2" dag i dag, alltså max 500 kcal...........
 
 
              Då blir det kyckling-kokos och lime soppa.....A.....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en jättefin "2"-dag!
Kram <3

2013-12-03 @ 11:02:23
Postat av: Anita

Tack Mariana Kram <3

2013-12-03 @ 14:13:26
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0