Salt sill och polkagrisknäck.....

 
               Onsdag redan och den är snart slut,
               och Ludde undrar var all snö tog vägen....
 
 
                     Jag blev såå sugen på stekt salt sill....
 
 
                   Eftersom jag inte äter potatis så fick
                   det bli grönsaker......smakade ju inte
                   som vanligt.....men jag fick ju min stekta
                   sill och det var ju huvudsaken...........
 
 
                  Två brickor med polkagris knäck
                   har jag gjort .....nu är det bara
                   disken kvar.......och i morgon ska
                   jag äta jultallrik med jobbarkompisar.....A....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0