Nattmöte....

 
                           God kväll........har precis kommit
                           in efter en promenad med Goe och
                           Ludde.....ännu har det inte kommit
                           någon snö som lyser upp..........vi
                           får se i morgon bitti om det är vitt
                           på marken........Möte med alla som
                           jobbar natt har jag varit på, det var
                           informationsmöte om omorganisering..
                           jag oroar mig inte....det blir nog bra
                           och blir det inte det då kan man ju alltid
                           göra ändringar, så det blir bra..eller
                           bättre..........................A..........................
                          
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Rätt inställning positiva Anita!!

Kram <3

2013-12-06 @ 09:25:17
Postat av: Anita

Haha....ja jag har aldrig förstått vitsen med att oroa sig två gånger....blir det inte bra är det bara att göra om och göra bättre...Kram <3

2013-12-06 @ 09:55:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0