Måndag kväll..

 
            Goa Ella kommer krypande fram till farmor.....
 
 
                     Så här glad blir jag när jag får låna
                     farmors telefonfodral......snuttan....
 
 
               Det här är mitt nya arbetsverktyg i
               jobbet...vi ska ju knacka för att öppna
               låsen.....och jag har redan knackat
               på mig inflammation i mina fingerleder
               så därför har Lars letat på ett gammalt
               fiske sänke som jag ska knacka med och
               det funkar faktiskt.....jag har ont i mina
               leder utan att hålla på att knacka på en
               massa dörrar nattetid så att de blir blå
               svullna och ömma.........
 
 
                  Min finaste tomte ljusstake som jag fick
                  av Daniel för många år sedan ........
 
 
                Fina Ella vilar på trappan efter en
                utepromenad...............................
 
 
             Jag har fått en julklapp av min arbetsgivare..
              så lite snäll har jag allt varit.......I dag har goe
               Ludde fått sig en spruta av veterinären och
               efter det drog jag en sväng ut till Marieberg,
               jag hittade ett par byxor och två blusar...och
               så handlade jag julklappar till Ella och en liten
               princess stubbe till fikat på jobbet för vi har haft
               APT möte också...men nu blir det sängen....A....
        
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0