Lördag kväll

 
             Julsillen är inlagd, brödet är bakat
             och sesamfrö spjällen är klara......
 
 
          Skinkan är också klar och provsmakad.......
 
 
                 Min uppesittarkväll är i kväll för jag ska
                 jobba två nätter med början i morgon,
                 så jag går av julaftons morgon......och
                 pojkarna kommer hem och firar julafton
                 på juldagen.....vi har provsmakat skinkan
                 och sillen....och det smakade bra............
 
 
                Utav en arbetskamrat.(fina Catrin)...köpte
                jag denna leksak och fick ett par bilder av
                Anna, att Ella leker mycket med den och
                tycker den är rolig.....sedan har jag varit
                hos Ida och klippt mig...och jag är såå nöjd
                hon är så duktig tycker jag.....nu blir det
                körslaget och julsånger...Ha det gott.....A.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0