Lördag 7/12

 
                             God Morgon Lördag.......
 
                Vi har lämnat in våra knivar till slipning
                hos slipservice i Örebro och det fick
                konsekvenser av att jag skar mig i ett
                par fingrar.....och blöder gör det så
                på tummen fick jag lägga om till ett
                riktigt paket innan jag gick och la mig
                för det rann blod....kan kanske bero
                på att jag badade varmt också.......
 
                Invägningen idag blev - 0,8 kg...........
                alltså 6,8 kg allt som allt.....jag trodde
                nog jag skulle klämma ett kilo, men så
                är det...jag får vara glad att det går
                nedåt........Nu blir det frukost och
                tidningsläsning..........A.........................
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Grattis till viktminskningen!!
Du bör nog vara nöjd!

Var rädd om fingrarna!

Kram <3

2013-12-07 @ 08:33:10
Postat av: Anita

Tack snälla Mariana...ja jag är rätt nöjd faktiskt, det kan ju inte gå nedåt hela tiden...förbaskade knivar....Kram <3

2013-12-07 @ 10:07:24
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0