Köpt en spegelbyrå...:)

 
                 God morgon tidig Söndag.........
 
         I morse vaknade jag redan kl 05.....var väl
         antagligen fullsövd då......sitter på nätet och
         kollar om jag hittar några ljuslampetter att
         sätta på denna byrå som jag köpte på annons
         i går.......jag är så glad att den blev min för en
         billig penning....nu ska den målas vit......jag ska
         äta lite frukost sedan blir det att gå ut till garaget
         och måla färdigt nattduksbordet......i dag kommer
         Magnus, Anna och Ella hem.....vi ska börja rensa
         på vindarna nu, det finns en massa leksaker och
         grejer kvar som vi vill bli av med.....de får ta vad de
         vill, sedan blir det myrorna som får det som blir kvar,
         skönt att inte ha så mycket kvar den dan vi flyttar
         här ifrån.......det finns en fin liten barn gungstol som
         jag ska ta fram och måla om.........det blir mycket
         målning nu....men det är roligt....grejerna blir som
         nya igen.......Ha en bra söndag..........A................
        
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en bra söndag, Målarmäster!!!
Du är otrolig!!

Jag förstår att jag kan glömma Hatt- & Väskaffären... :(
Det blir nog Målerifirma för Din del!

Kram <3

2013-12-29 @ 12:39:49
Postat av: Anita

Tack Mariana.....nej du någon målarmästare blir jag aldrig.....det är för tråkigt...hellre väsk och hattaffär....men det blir ju fint när det är nymålat..kram <3

2013-12-29 @ 12:56:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Tarja

Vilket fynd Anita! Den kommer bli kanonsnygg när du målat den vit <3

2014-01-14 @ 08:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0