JULAFTON 2013

 
                              JULAFTON..............
 
             Ja då har jag gått av mitt jobbarpass och
             är långledig till den 3/1.....härligt..............
 
 
                   När jag kom hem från jobbet i morse,
                   hade Lars gjort frukost....det smakade
                   bra innan jag intog sängen.................
 
 
                   När vi kom till jobbet i går kväll fanns
                   det en stor frukt och godis korg till de
                   som jobbar i helgen......jag tog en
                   clementin som jag hann äta upp på
                   Linden och en skumtomte innan vi
                   åkte ut på första rundan......och till
                   morgonkaffet vid 0630 tog jag 6 non-
                   stop......det var det hele.....vi har haft
                   att göra hela natten.......så nu känns
                   det bra med en slappar julafton med
                   Ludde och Gubben......risgrynsgröt
                   och en skinkmacka........GOD JUL
                   alla Glada........A............................ 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0