Dan före dan före Dopparedagen...

 
                       God Morgon Söndag........
 
             En liten stilstudie på två av mina favoriter
             här i livet.......Idag blir det lite handling på
             konsum, en långpromenad med Ludde och
             så ska vi försöka hinna med att klä granen
             också......och det hinner vi ju för det är Goe
             gubbens jobb....för mig väntar det två nätter
             i kommunens tjänst...så jag går av julaftons
             morgon......måste försöka leta på en tomte
             luva också......här kommer bilderna.....A....
 
 
 
 
 
 
 
 
                 Ha en trevlig Söndag........
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Som vanligt levererar Du härliga bilder.
Jobba lugnt!!

Kram <3

2013-12-22 @ 15:18:02
Postat av: Anita

Tack Mariana.....det blir nog två lugna nätter tror jag.....det är ju inte fullmåne längre...Kram <3

2013-12-22 @ 16:13:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0