Strandstolar

 
              Oj vad gott det var med surströmmingsklämma igår
              men det är inte alla som gillar det.....Goe Gubben
              flydde naturligtvis fältet i vanlig ordning, men det
              passade ju bra nu när Daniel hade köpt hyllor som
              behövdes monteras...............
 
 
              Han slet fram grillen och la på en entrecote.......
              efter det var han nöjd.........
 
 
           På fejjan fick jag se att dessa två stolar såldes
           för 200 kronor.....och jag slog till direkt.......vi har
           liknande i husbilen och det är 5 lägen och väger
           knappast någonting......men jag har ju köpt en
           hel del låga strandstolar som vi tar med oss när
           vi ska sola och bada......och i dom kommer jag
           ner,  men det är värre att komma upp...då får Lars
           dra upp mig...och det är jag så jäklar trött på
           nu.......så därför blir dessa våra nya sol och
           strandstolar.......så nu behöver jag inte skämmas
           längre att jag inte kommer upp.......bra det........
 
           Nu laddar jag för två jobbarnätter sedan är jag
           långledig.............Ha en bra söndag.......A........
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du är för härlig!!

Ja, en dag kanske inte Lars orkar dra upp Dej..:(

Hoppas att Du får lugna & bra jobbarnätter!

Kram <3

2013-08-18 @ 20:47:07
Postat av: Anita

Haha Mariana.....ja det var ju det jag tänkte på när jag köpte stolarna....det vore ju synd att slita ut honom innan vi får pension....Kram <3

2013-08-20 @ 23:43:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0