En trevlig Helg har vi haft....

 
             Ja då har vi haft en jätteskön helg i Hampetorp
             solig och varm blev den precis som de utlovade,
 
 
            Morgondoppet vid 07 taget är så härligt
 
 
      Vi gick till campingens restaurang och åt en god
      schnitzel och delade en flaska rött.......här spexar
      lars och lasse till det lite.........
 
 
             Ja här var det dagens morgondopp....
             Vattnet ska vara Hjälmar blått men
             här är det mera Hjälmar brunt......
 
 
               Tog mig ett dopp i tunnan när vi kom hem
                + 26,5 grader...så där fann jag ingen svalka..
 
 
           Chili frukterna växer så det knakar och det är
           massor på busken.................................
 
 
                          Tomaterna är på "g"................
 
 
            Så fick vi besök av Lars kusin Eva....och hon
            virkar dessa fina telefon fodral.....så jag lovade
            köpa till Anna och hon ville ha ett svart och ett
            vitt.......så det fick hon....Nej nu är det dags för
            lite kåldolmar potatis och sås..........A.................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej fina Anita!

Förstår att Ni haft en toppenhelg.
Kul med gubbar som bjuder på sej själva.. :)

Du håller vad Du lovar med badbilderna.

Hoppas att Du inte brände Dej när Du hoppade ner i tunnan.

Kram <3

2013-08-05 @ 09:44:35
Postat av: Anita

Hej Mariana....ja det har varit en toppen helg...klart att jag måste visa badbilder annars kan ni ju tro att jag bluffar....Kram <3

2013-08-06 @ 11:26:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0