Det ser jag fram emot....

 
            God morgon Tisdag......jag drar med mina
            födelsedags blommor ......ut på kvällen och
            in på morgonen..........................................
 
 
               Hoppas att de står länge....de är såå fina...
 
 
         Jag fick ett meddelande på fejjan från Mariana
         att vecka 36 skulle jag vara ledig, för då ska
         fina snälla Mariana bjuda ut mig på restaurang...
         hon har ordnat privat chaufför....så att vi ska
         kunna ta oss ett glas vin om vi vill.........det ska
         bli såå kul...och vi har ju mycket att tala om så
         det lär bli en låång kväll.....Ha en bra dag.....A.....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jaa Du min fina vän det ska bli görsköj!!!
Självklart ska Du firas!

En lååång härlig kväll ska vi ha!!
Mycket prat, skratt, vin & god mat.
Spännande att se vad Du väljer för restaurang!

Längtar!

Kram <3

2013-08-14 @ 08:05:33
Postat av: Anita

Hej Mariana <3.....kul blir det....jag söker information från barn med respektive om bra ställen, och får jag för många förslag blir det till att dra lapp...Kram <3

2013-08-14 @ 10:37:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Bra att Du är aktiv i det som komma skall.
Endast det bästa är gott nog åt en "Ärtiga Märta"!

Kram <3

2013-08-14 @ 18:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0