Camping och kalas

 
               God morgon fredag........uppe med tuppen
               är jag i dag......för här ska förberedas både
               för en husbilstur och lite kalas.....just nu
               kokar jag ägg som ska bli till goda räk-
               smörgåsar sedan ska det strykas lite.......
 
 
           Jag var inne på Mariana's blogg för att kolla
           in vad hon gör....och där satt jag mitt i bild
           med datorn i goa husbilen och min onepice
           och så här goa vänner kommer jag att
           sitta i morgon bitti på campingen i Karls-
           borg......kanske efter att ha tagit ett skönt
           bad...vi får se.......På söndag ska vi ha ett
           "litet" kalas för 16 personer så nu får jag
           inte sitta här och lata mig utan måste ta
           och sätta igång...Ha en bra fredag......A....
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en jättebra helg!
Kram <3

2013-08-24 @ 00:18:55
Postat av: Anita

Tack Mariana ....det blev en kanonhelg...kram<3

2013-08-25 @ 21:49:14
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0