Valborg

 
                            GodMorgon Valborgsmässoafton....
 
          Då har det gått 34 år sedan jag och två pojkar
          flyttade hit från Mönsterås i Småland............
 
          I går kom mitt Nicer Dicer paket på posten, så
          Goe gjorde sig en salladstallrik direkt i går kväll
          och han var ju inte så possitiv när jag skulle
          köpa den för det var som att kasta pengarna i
          sjön för det var ju bara smäck......men jag skickade
          efter min i England för halva priset mot här......
          och han blev nog positivt överraskad....tror jag...
 
 
                    Jag gjorde min salladstallrik till frukost
                    i dag.......men jag stekte en riktig god
                    korv också.......mina grönsaker bestod
                    av Isbergssallad-babyspenat-lök-tomat
                    gurka- paprika-persilja-champagnevinäger
                    och apelsinolja......oj så gott det blev........
 
                    På sjukfronten är ryggen fortfarande inte
                    bra....och så av förkylning blev det bihåle-
                    inflammation.....så nu överdoserar jag
                    cortison nässpray, för det är det enda som
                    hjälper.......så denna Valborg tänker jag
                    inte gå ut och fira vid någon brasa, utan
                    sjunker ner i en skön fåtölj och följer
                    firandet via tv:n.......Ha en bra dag....A.......
  
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad nyttig Du är till frukost... ser jättegott ut!
Men vad segdraget allt har blivit... trälit!
Vi får hålla alla tummar att Du är pigg på fredag.
"Annars går det ju nya tåg."

Hoppas att Du får en mysvalborg ändå.

Kryapådejkramar <3 <3

2013-04-30 @ 14:29:22
Postat av: Anita

Ja nu jäklar ska det ätas grönsaker....för köttet vet man ju inte vad det är för något....snart grävling kanske...Denna förkylning var inte att leka med...fy...Kram...

2013-05-02 @ 08:34:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0