Snö-Regn ?????

                   God morgon......Jag har varit vaken och uppe
                    sedan 04.30 av en begynnande förkylning
                    med rethosta och så rygg eländet som jag
                    inte vet vad jag ska göra med..........
 
                    I går lagade jag lite mat, om det nu blir så
                    att vi kan åka ut med husbilen, så är det
                    skönt att ha lite färdigt........Jag gjorde en
                    paj på Västerbottenost......men jag tycker
                    att den blir för stark.....så igår blandade
                    jag ut den med Mozzarella ost också.......
                    provsmakade lite, och den var mildare......
                    crêps med champinjonfyllning blev det
                    också........Just nu är spänningen stor...
                    blir det regn eller snö här.....vi lär ju
                    ligga i gränsen.......1,5 dm........det
                    är ju inget roligt alls....Ha en bra dag.....A.....

Kommentarer
Postat av: Eva.

Här har vi snöblask,men på sönd väntas sol o 10+ Hoppas du blir bättre. Kan tänka att det suger i husbilstarmen.

2013-04-12 @ 08:18:34
Postat av: Anita

Hej Eva....usch och fy för snöblask...men vi får vänta till söndag, om de inte flyttar fram det....men någon gång måste ju vintern ge sig...ja vi drar mot Motala i e.m...kul....

2013-04-12 @ 08:23:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Hej Anita!

Ha en trevlig husbilshelg!
Sköt om ryggen och allt annat.

Kram <3

2013-04-12 @ 10:07:32
Postat av: Anita

Hej Mariana...Tack snälla du....vi får se om vi kommer iväg..håller tummarna...Trevlig helg...kramis...

2013-04-12 @ 10:09:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0