Mariestad

 
                 God morgon Lördag..................
 
        Då har vi kommit till ställplatsen i Mariestad
        precis nere vid vattnet.....med fin utsikt........
        Efter att vi kommit hit vid 18 tiden och
        suttit en stund i solen, så drog vi upp till
        stan och gjorde ett besök på en pizzeria..
        Lars och Lasse åt varsin pizza, Fia och jag
        åt hör och häpna rödspätta med remouladsås
        och den var jättegod..............
 
             Klockan nio är vi tillbaka och tittar en stund
             på tv:n innan det blir sängen.........Jag slog
             upp  mina ljusblå klockan 0556 i morse och var
             pigg.......en lite tendens till nackspärr har jag
             så det var bara att häva sig upp......Goe och
             Ludde har tagit dagens första promenad, och
             när klockan är 07.15 är det dags för frukost
             och ring så spelar vi......senare blir det shopping
             på stan...............Ha en bra Lördag Alla.....A........
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Mysigt ni har det. Man ska ta vara på alla tillfällen att njuta. Helt rätt. Hälsa.

2013-04-27 @ 18:09:43
Postat av: Anita

Hej Eva......vi är riktiga livsnjutare...:)

2013-04-28 @ 16:11:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0