Måndag 8/4

 
            Bild över Vättern......hösten 20012......
 
                                  God morgon.......
             Ja nu har vi avverkat frukosten Goe och jag...
             han är fortfarande sjuk och hemma.....själv
             svär jag över min onda rygg...fast den har
             blivit bättre....jag har fått övningar av sjuk-
             gymnasten ....så med jämna mellanrum
             våldför jag mig på dörren ut till tvättstugan..
             hoppas nu bara att jag klarar mig från
             förkylningen.......så jag kan börja jobba
             igen....nu pockar Goe Ludde på min upp-
             märksamhet....han vill ut och doft hund
             kiss......så nu blir det en Ludde promenad...A...
             
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0